دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود تمامی نوحه های جواد مقدم دهه اول محرم92 شب اول تا دهم محرم92


 

شب اول محرم ۱۳۹۲

با نوای گرم کربلایی جواد مقدم

اجرا شده در خادم الرضا قم


عکست رو قاب چشممه ( زمینه ) | ۸٫۰۵ مگابایت

آقای جوانان بهشتی تو روضه رضوان بهشتی ( شور ) | ۶٫۸۹ مگابایت

هر کی می خواد هر چی بگه ( شور ) | ۲٫۹۱ مگابایت

مسلم غریب کوفه ام تنها تنهای بی پناهم ( واحد ) | ۳٫۶۲ مگابایت

پا روضه هاتمو دلم تو کربلاته ( واحد ) | ۴٫۶۵ مگابایت

هر شب دل شکسته ما در هوای توست ( شعرخوانی ) |۴٫۴۶ مگابایت

کاشکی خونم توی کربلا بود ( شور ) | ۵٫۵۴ مگابایت

به توکل خالق غمت به توسل اسم اعظمت ( شور ) | ۳٫۲۳ مگابایت

روضه حضرت مسلم (ع) و حضرت اباالفضل (ع) | ۴٫۹۴ مگابایت


شب دوم محرم ۱۳۹۲

با نوای گرم کربلایی جواد مقدم

اجرا شده در خادم الرضا قم


اونها که روز بی کسی به داد عالم می رسن ( زمینه ) | ۵٫۴۲ مگابایت

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور ) | ۷٫۸۴ مگابایت

چون کبوترم توی دام تو اسیرم ( واحد ) | ۷٫۵۴ مگابایت

صلوا علیک یا سید الغریب ( واحد ) | ۴٫۱۷ مگابایت

دیوانه تو کار ندارد به جهنم ( شعرخوانی ) | ۳٫۹۷ مگابایت

اگه روضه ها برپاست کرم بی بی زهراست ( شور ) | ۷٫۳۳ مگابایت

روضه ورود کاروان به کربلا | ۳٫۰۷ مگابایت


شب سوم محرم ۱۳۹۲

با نوای گرم کربلایی جواد مقدم

اجرا شده در خادم الرضا قم


باز وای حسین مادری اشکامو جاری می کنه ( زمینه ) | ۶٫۵۸ مگابایت

کاش برسیم مثل حر به تو ( شور ) | ۴٫۳۱ مگابایت

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور ) | ۵٫۲۱ مگابایت

همه حاجت من همینه امیرم ( واحد ) | ۵٫۸۷ مگابایت

خوش آن کسی که بود در جهان غلام حسین ( شور ) | ۵٫۳۱ مگابایت

ای که به شام سیاه مهتابی ( شور ) | ۴٫۴۲ مگابایت

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح ( شور ) | ۳٫۲۴ مگابایت

شب چهارم محرم ۱۳۹۲

با نوای گرم کربلایی جواد مقدم

اجرا شده در خادم الرضا قم


من یه یتیمم بی حیا اینو که می دونی نزن ( زمینه ) | ۷٫۴۵ مگابایت

کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور ) | به همراه رضا حقیقی | ۶٫۶۸ مگابایت

باباجون من تو ای بی کفن ( واحد ) | ۹٫۹۶ مگابایت

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه ( واحد ) | ۳٫۰۹ مگابایت

اگر چه خار و خسم یا حسین می گویم ( شعرخوانی ) | ۵٫۱۸ مگابایت

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم ( شور ) | ۵٫۷۸ مگابایت

شب پنجم محرم ۱۳۹۲

با نوای گرم کربلایی جواد مقدم

اجرا شده در خادم الرضا قم


من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو ( زمینه ) | ۸٫۰۹ مگابایت

خوشبخت ترین آدما ماییم ( شور ) | ۳٫۸۴ مگابایت

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا ( شور ) | ۳٫۷۱ مگابایت

مست و مدهوش شش گوشم ( شور ) | ۲٫۵۹ مگابایت

عمه نگاه کن عمومو تنها گیر آوردن ( واحد ) | ۸٫۰۶ مگابایت

من سائلم پس ره توشه می خوام ( واحد ) | ۳٫۲۴ مگابایت

در میان آفرینش شاهکاری زینبی ( شعرخوانی ) | ۴٫۴۱ مگابایت

باز حلقه زده اشک شوق ( شور ) | ۴٫۳۸ مگابایت

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها ( شور ) | ۴٫۰۹ مگابایت

شب ششم محرم ۱۳۹۲

با نوای گرم کربلایی جواد مقدم

اجرا شده در خادم الرضا قم


ای مجتبی زاده بمون جدا نشو از عموجون ( زمینه ) | ۵٫۱۵ مگابایت

من به سرایت سگمو به پات میدم شاهرگمو ( شور ) | ۵٫۱۳ مگابایت

زیباترین رجز شد این نوحه خونی من ( واحد ) | ۹٫۷۶ مگابایت

دل دیوونم شده تنگ زیارت ( واحد ) | ۴٫۷۳ مگابایت

هوای کوی تو بیرون ز سر نخواهم کرد ( شعرخوانی ) | ۲٫۶۲ مگابایت

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات ( شور ) | ۴٫۶۱ مگابایت

دیوونگی کارمه در غمت ( شور ) | ۴٫۰۸ مگابایت





شب هفتم:
آقا ببین شیش ماهتو بی تاب تشنگی شده ( واحد )
 
یه دلبر و زیر دینش دلای خسته ( شور )

این لباس نوکری رخت پادشاهیمه ( شور )

بارون بارون ببار از طاق آسمون ( واحد )

حرمت آرزوی نوکریت آبروی من ( واحد )
 
آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد ( شعرخوانی )
 
برام رقم میخوره زیباترین سرگذشت ( شور )  
قلب و دلمو آب وگلمو ( شور )  
ذوالفقار تو دو دم دارد و عیسی یک دم ( مدح امیرالمومنین(ع) )

شب هشتم:
 
آرامش قلب حسین گردش یک نگاهته ( زمینه )
 
جلوه هیئت علمی که داری ( شور )

سید شبابی تو اربابی ( شور )

خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی ( واحد )

به پای تو جوونی دادم حسین ( واحد )
 
دلم رو بردی غصمو خوردی ( شور )
 
اگه ما نبودیم بینوایی نبود ( شور )

شب نهم:

 
ای ساقی لب تشنگان مشکت چرا پاره شده ( زمینه )
 
هر چه میخواهد دل تنگت بگو ( شور )

داره دل علم میریزه ( واحد )

آفرین باز به تو ای زد خوارج ( واحد )

بده در راه خدا من به خدا محتاجم ( شعرخوانی )
 
سفری باز من سوی قاه قاف میکنم ( شور )
 
اشکای روضه آبرومونه ( شور )

شب دهم:


تو دلخوشی زینبی حرف از جداییا نزن ( زمینه)
 
ای امید دل نا امیدان ( شور ) 

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه ( شور )

شب عاشورا شب اشک و گریه و دعا ( واحد )

واویلا آه و واویلا زمین کربلا ( واحد )
 
یادته ناله ی غریب مادرت برات بمیره خواهرت ( شور )

نظرات 2 + ارسال نظر
Arshia دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 11:44 http://pc-iran.ir

سلام
مرسی من دنبال مداحی های جواد مقدم بودم

مریم دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 10:18 http://mylovestories.mihanblog.com/

سلام.
وبلاگ شما از بهترین وبلاگ هایی بود که این روز ها دیدم وبلاگتون رو توی لیست وبلاگ های جالب خودم ثبت کرم.اگه تمایل دارید بیاین و ببینین و تبادل لینک با این وبلاگ ها رو از دست ندین.
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.