دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود نسخه نهایی ویندوز 8.1، Microsoft Windows 8.1 Pro VL Final x64


نسخه نهایی ویندوز 8.1، Microsoft Windows 8.1 Pro VL Final x64
درخواستی کاربران





تصاویری از محیط برنامه

راهنمای نصب
بعد از دانلود تمام قسمت ها فایل شماره 1 را توسط یک نرم افزار فشرده ساز (WINRAR 5.00) از حالت فشرده خارج کنید و فایل ISO استخراج شده را به کمک یک ابزار رایت بر روی DVD رایت نمایید.
سیستم مورد نیاز برای نصب این ویندوز:
PROCESSOR: 1 GIGAHERTZ (GHZ) OR FASTER
RAM: 1 GB 32-BIT OR 2 GB 64-BIT
FREE HARD DISK SPACE: 16 GB 32-BIT OR 20 GB 64-BIT
GRAPHICS CARD: MICROSOFT DIRECTX 9 GRAPHICS DEVICE WITH WDDM DRIVER

توضیحات
MICROSOFT WINDOWS 8.1‏ آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در 9 سپتامبر ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد. ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبی (WINDOWS BLUE) با قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این موارد اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری METRO در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدید و قابلیت های سفارشی سازی دیگری است. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی BING HEROES با گرافیک جذاب تر برگشته است.
ویندوز 8.1 با انواع مختلف کامپیوترها مانند نوت بوک، کامپیوتر رومیزی و تبلت ها سازگار است. پیش از این سیستم عامل ویندوز تنها با پردازنده های AMD و INTEL سازگار بود ولی WINDOWS 8 با انواع مختلف CPU و APU سازگار است در حال حاضر اکثر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند مجهز به APU های مختلف هستند که ویندوز 7 از آنها پشتیبانی نمی کرد. مایکروسافت در نمایش نسخه آزمایشی ویندوز 8، این سیستم عامل را در تبلت های مختلف و با پردازنده های TEGRA 2 انودیا و QUALCOMM و کامپیوترهای مجهز به پردازنده های AMD و INTEL به نمایش گذاشت. نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارای قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.