دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی؟


 

 


ترانه : فرید احمدی ، آهنگ : بنیامین بهادری ، تنظیم : محمد مجرلو

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی :

هر کی به من میرسه ازم اینو می پرسه

اون تو رو تنهات گذاشت

اون تو رو دوست نداشت

یا تو رهاش کردی کم اعتناش کردی

تو هم نگاش کردی تو هم تلاش کردی

وقتی که داشت می رفت وقتی گذاشت می رفت

اصلا صداش کردی گریه براش کردی

نه دست من نه دست اون بود

آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود

شدیم اینطوری جدا

نه دست من نه دست اون بود

آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود

شدیم اینطوری جدا

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

واسه تو حتی از عشقم رد کردم

هر کاری از دستم بر امد کردم

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

واسه تو حتی از عشقم رد کردم

هر کاری از دستم بر امد کردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی

♫♫♫♫♫♫

دلم دقیقا واسه تو تنگ شده دلم عمیقا واسه تو تنگ شده

دل شاید بازم یه کاری کنه عشق شاید بازم یه کاری کنه

دلم دقیقا واسه تو تنگ شده دلم عمیقا واسه تو تنگ شده

دل شاید بازم یه کاری کنه عشق شاید بازم یه کاری کنه

نه دست من نه دست اون بود

آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود

شدیم اینطوری جدا

نه دست من نه دست اون بود

آره ولی به خدا عشق با ما نا مهربون بود

شدیم اینطوری جدا

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

واسه تو حتی از عشقم رد کردم

هر کاری از دستم بر امد کردم

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

من از این که دوست دارم دست بر نمی دارم

واسه تو حتی از عشقم رد کردم

هر کاری از دستم بر امد کردم

MP3 – 320

Benyamin Bahadori – Aslan Sedash Kardi

MP3 – 128

Benyamin Bahadori – Aslan Sedash Kardi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.