دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

 

 


ترانه : مهدی حبیبی ، آهنگ و تنظیم : کاران زیاری ، میکس و مستر : بهزاد عبدالهی

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی :

میگی جدا بشیم اینجوری بهتره

وایسا نگات کنم این باره آخره

این بار آخرو با من قدم بزن

تا موندنی بشه تو خاطرات من

تو خاطرات من

سخته جدا شدن برای هر دومون

میری برو ولی به یاد من بمون

میگی که بگذریم از هر چه بود هست

چشمای عاشق و آسون نمیشه بست

آسون نمیشه بست

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام احساس عاشقی

♫♫♫♫♫♫

چشمای خیس من دستای سرد تو

این لحظه ها منو مایوس می کنه

بعد تو دوریم احساس عاشقی

رویای خوبم و کابوس می کنه

میگی جدا بشیم

MP3 – 320

Fereydoun – Ehsase Asheghi

MP3 – 128

Fereydoun – Ehsase Asheghi

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.