دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست

Nadim Delam Shekhast دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست


 


ترانه : حمید فریزند ، آهنگ : ندیم ، تنظیم و میکس و مستر : رضا پناهی

متن آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست :

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه

بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ندیم به نام دلم شکست

♫♫♫♫♫♫

تنها نموند ولی منو با اشکام چه تنها گذاشت

نگفته بود که میره زود نگفته بود که به جز من کسی رو داشت

بهم به جز دروغ نگفته بود

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

قرار نبود که بعد من بره تو قلب این و اون جا بشه

بهم می گفت که بعد من می میره آخه اون نمی تونه که تنها بشه

♫♫♫♫♫♫

دلم شکست حواست هست تمام آرزوی من به گل نشست

اشک چشام رو گونه هام نشست و گریه هام برات به دل نشست

MP3 – 320

Nadim – Delam Shekhast

MP3 – 128

Nadim – Delam Shekhast

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.