دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد


 

 

ترانه : امین بامشاد و داریوش شهریاری ، آهنگ : حمید عسکری
تنظیم : پوریا حیدری ، میکس و مستر : کوشان حداد

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد :

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

تو اتاقم جا مونده رد آخرین نگاهت

دارم حسودی می کنم به آینه ی اتاقت

تو رو از دست میدم دارم از دست میرم

منه مغرور و ببین دارم سراغت رو از همه می گیرم

بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم

تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم

واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم

تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری با نام مرداد

♫♫♫♫♫♫

دو سه روزه رفتی عطرت اما مونده

توی خونه ی سرد یکی تنها مونده

توی تنهایی با خودم می جنگم

واسه تو میمیرم واسه تو دلتنگم

بی تو حالم خوش نیست همه رو رنجوندم

تو که نیستی ببینی بین زمین و هوا موندم

واسه تو دل تنگم واسه تو میمیرم

تو که نیستی ببینی چقدر بهونت رو می گیرم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

من و تو عاشق همیم ، من و تو عاشق همیم

MP3 – 320

Hamid Askari – Mordad

MP3 – 128

Hamid Askari – Mordad

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.