دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید وبسیار زیبای بابک مافی به نام دوست دارم

تنظیم: بابک مافی میکس : سعید شایان

 

 

آهنگ : بابک مافی ، ترانه : امیر غزلوند ، میکس و مستر : سعید شایان

متن آهنگ جدید بابک مافی به نام دوست دارم :

مثل پرنده پر دادن مثل تو باغچه گل کاشتن

برای من چقدر خوبه کسی مثل تو رو داشتن

تو این روزا که می دونی همه از دست هم خستن

برای من چقدر خوبه به چشمای تو دل بستم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک مافی به نام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

دوست داشتم دوست دارم

برای زندگی با تو یه دنیا آرزو دارم

نترس تنها نمی مونی نترس تنهات نمی زارم

برای زندگی با تو یه دنیا آرزو دارم

نترس تنها نمی مونی نترس تنهات نمی زارم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

من از عشقی که بین ماست محاله دست بردارم

همیشه دوست داشتم همه دوست دارم

دوست داشتم دوست دارم

MP3 – 320

Babak Mafi – Dooset Daram

MP3 – 128

Babak Mafi – Dooset Daram

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.