دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام تکیه گاه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی به نام تکیه گاه

آهنگساز , تنظیم کننده , میکس و مسترینگ و ترانه سرا : امین حبیبی



 

 

دانلود با کیفیت 320Kbps

[دانلود - Download]

11.5 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه

دانلود با کیفیت 128Kbps

[دانلود - Download]

4.65 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه


-| متن آهنگ جدید امین حبیبی به نام تکیه گاه |-

دلتنگیات برای من خودم غمت رو می خورم

تنها نمی ذارم تو رو من از تو دل نمی برم

سر روی شونه هام بذار دردات و هدیه کن به من

سنگ صبور تو منم بیا و تکیه کن به من

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امین حبیبی با نام تکیه گاه

♫♫♫♫♫♫

تا وقتی که داری منو غصه ی هیچ چیز و نخور

من مثل کوه پشت توام از آرزوهات دل نبند

تا وقتی هستم می تونی به هر چی می خوای برسی

هر چی دارم فدای تو برام تو مثل نفسی

نفس که می کشم تو رو حس می کنم توی تنم

کنار تو حس می کنم عاشقه عاشق شدنم

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

من تکیه گاه تم یار و همراهتم

درمونه آهتم من عاشقتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.