دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

Alireza Roozegar Ki Gofteh دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

 

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته :

چند روزه توی اتاقم دارم می بینم که تو نیستی

چند روزه که تو خونه دیگه رو به روم نمی ایستی

♫♫♫♫♫♫

چند روزه توی اتاقم بوی عطر تو نمیاد

خدا جون دارم گیج میشم داری می بینی رفتم از یاد

کی گفته که دوریت با ندیدن آسون میشه

کی گفته که جدایی راه حل دوتامون میشه

کــــــــــی گفتــــــــــــه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

♫♫♫♫♫♫

دوباره با رفتن تو تنهایی من تثبیت میشه

حسی که آمده الان فقط نگو که تقدیر میشه

نذارش گردن قسمت نگو جدایی کار خدا بود

همین که خودم گذاشتم از اینجا رفتی یه اشتباه بود

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام کی گفته

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.