دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود نوحه محمودکریمی محرم93


شب شام غریبان اضافه شد



 



مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۳

مداحی حاج محمود کریمی شب شام غریبان محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه غروب عاشورا
روضه غروب عاشورا
دم (قتلگه دریای خون شد)
زمینه (من بی تو تنها چه کنم)
نوای حسین (وای حسین)
شور (مجنونم مجنونم)

مداحی حاج محمود کریمی شب عاشورا محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
غزل مصیبت حضرت اباالفضل (ع)
روضه حضرت عباس (ع)   
روضه حضرت عباس (ع)
زمینه (هوا گرم است و تب دار است)
واحد
واحد
واحد (آب می خواهم آب)
تک (آقام ابالفضل)
شور (عباس علمدار حسین)
شور و مناجات (با این روضه ها، میریم کربلا)

مداحی حاج محمود کریمی شب تاسوعا محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
مناجات امام زمان (عج) 
غزل مصیبت 
روضه حضرت عباس (ع)
زمینه (مستان سلامت می کنند)
زمینه (پاشو برو عزیز برادرم)
واحد 
واحد 
واحد 
شور 
شور و مناجات

مداحی حاج محمود کریمی شب هشتم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
غزل مصیبت حضرت علی اکبر (ع) [حاج محمود کریمی]
روضه حضرت علی اکبر (ع) [حاج محمود کریمی]
روضه حضرت علی اکبر (ع) [حاج محمود کریمی]
زمینه (یم فاطمی، در سر مدی) [حاج محمود کریمی]
زمینه (میخواستم همیشه باهام باشی) [حاج محمود کریمی]
واحد [کربلایی محمد حسین پویانفر]
واحد (محاسنم به کف دست و اشک به چشمم) [حاج محمود کریمی]
مظلوم [حاج مجتبی توسلی]
دودمه [حاج محمود کریمی / حاج محتبی توسلی]
شور (الا حسین واویلا) [حاج محمود کریمی]
شور(حب الحسین اجننی) [کربلایی حسین طاهری]
شور (با تو عاشق دارم) [حاج محمود کریمی]

مداحی حاج محمود کریمی شب هفتم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
مناجات با امام زمان (عج)

روضه حضرت علی اصغر (ع)
روضه حضرت علی اصغر (ع)
زمینه (مهر بتان ورزیده ام)  
زمینه (خدایا پریشون و سرگردونم)
واحد [کربلایی ابراهیم رحیمی]  
واحد [حاج محمد صمیمی]
واحد (چشم به هم زدیم و)
واحد (علی اصغر نه علی اکبر)
تک (‫أبد والله ما ننسى حسیناه)
شور (ای جانماز عشق فرش حرمت )

مداحی حاج محمود کریمی شب ششم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
مناجات (شب جمعه است زمونه آشتی با تو)
مناجات (شب جمعه است زمونه آشتی با تو)
روضه (کجایی کربلایی هلاکم که تو روضمون بیایی)
زمینه (ثمر ریاض دل علی)
زمینه (ثمر ریاض دل علی)
زمینه (کربلا صفین مولا حسین)
زمینه
زمینه
زمینه
واحد (هلمو نبکی اصحاب العبا)
تک (کبوتر من پرت شکسته)
تک (کبوتر من پرت شکسته)

مداحی حاج محمود کریمی شب پنجم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه سر در آورد ز کاری که بزرگان کردند
روضه مرکبش شوق شد و کرد رها زینب
زمینه (ای همه دین من ای شه بی کفن)
زمینه (می زنم دل به دریا من غلامم تو مولا)
واحد (سر می نهد تمام فلک زیر پای او)
شور (انا فداء الحسین بن علی)

مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
روضه حضرت زینب (س)
روضه حضرت زینب (س)
زمینه (الا یا ایها ساقی، جوابی خواهش من زا)
زمینه (تو غم این حرمو داری)
ذکر (حسین من)
واحد [کربلایی ابراهیم رحیمی]
واحد [حاج محمد صمیمی]
واحد (ای حسین عشق منی)
تک (کربلا یا کربلا یا کربلا)
دودمه
ذکر (علی الحسین مولانا)
شور و مناجات (بی تو خاکم…)

مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
غزل امام زمان (عج)
غزل مصیبت حضرت رقیه (س)
روضه حضرت رقیه (س)  
زمینه (پوشیده جان چون می روی)
زمینه (وای وای وقتی که …)
واحد [کربلایی ابراهیم رحیمی]
واحد [حاج محمد صمیمی]
واحد (ببین چرا صورت من شده کبود، عمو نبود)
تک (اخ المظلوم یا حسین)
ذکر (الحسین مولانا)
شور و مناجات

مداحی حاج محمود کریمی شب دوم محرم ۹۳

دانلود کل مراسم در یک فایل زیپ
امام زمان من آمادم با اشک چشام
ارباب ایستاد و محرم شد
مقتل خوانی
مقتل خوانی
ای یار من ای یار من
زیر پای ذوالجناح زمین داره می لرزه
بریم نمون اینجا دلم شور می زنه
یاعینی
یاعینی
الانوحو
من مستم ز بوی کربلا

مداحی حاج محمود کریمی شب اول محرم ۹۳

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.