دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام فصل گریه

تنظیم : پیام قربانی – موزیک : روزبه نعمت الهی – ترانه : زهرا آملی



 

 متن آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام فصل گریه :

از حرف هایی که نمیگفتی
از فصل های سرد بی زارم
من زود این پنجره رو بستم
تو دیر گفتی دوست دارم
تو آخرین بارون پاییزی
رفت اون کسی که عاشق من بود
من زار زار این عشقو باریدم
پاییز فصل گریه کردن بود
من زار زار این عشقو باریدم
پاییز فصل گریه کردن بود
من زار زار این عشقو باریدم
من زار زار این عشقو باریدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام فصل گریه

♫♫♫♫♫♫

از وقتی تو پاییز دل کندی
هی تو اتاقم برگ میریزه
یک فصل پشت پنجرم بودی
یک عمره تو این خونه پاییزه
تقصیر من بوده اگه سردی
تقصیر من بوده اگه خستم
پاییز تو اتاق من حبسه
من زود این پنجره رو بستم
پاییز تو اتاق من حبسه
پاییز تو اتاق من حبسه

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام فصل گریه

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام فصل گریه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.