دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

اس ام اس جدید

هیچوقت با کسی که دوستش داری طولانی قهرنکن

چون ” بی تو زندگی کردن ” رو یاد می گیره


به اندازه دلتنگی

سربازان بی مرخصی

زندونیای بی ملاقاتی

قناری های توی قفس

مریض های بی نفس

و دل های بی کس بیادتم


 

هر جای دنیا که میخواهی باش

من احساسم را با همین دست نوشته ها به قلبت میرسانم

اس ام اس جدید سری

sms jadid

زندگی همانند بافتن یک قالیست

نقش از اوست تو فقط می بافی

در بافتن زندگیت دقت کن

نکند آخر قالیت را هیچکس نخرد …

اس ام اس جدید سری

sms jadid

بدون تو مدتهاست که دیگر خوش نمیگذرد رفیق..

فقط میگذرد!

اس ام اس جدید سری

sms jadid

قاصدکی از باغ دلم به دیدارت آمد

تا ندایت دهد در تمام لحظه ها به یادتم …

اس ام اس جدید سری

sms jadid

زمانی که دیدی یکی مثل نوک پرگار همه جوره پات ثابت واستاده

هر طور بچرخی تکون نمیخوره

توام دورش بگرد دورش نزن

اس ام اس باران

اس ام اس جدید سری

sms jadid

تنها به خاطر شنیدن صدایت

دروغ هایت را باور می کنم …

اس ام اس جدید سری

sms jadid

دلم که میگیرد به آسمان نگاه میکنم

و می گویم خدایا راضیم به رضایت !

چون به بزرگیش ایمان دارم

اس ام اس جدید سری

sms jadid

روی سنگ قبرم بنویسید

خدایا تو نگهدارش باش

هر کجا هست سلامت باشد

اس ام اس جدید سری

sms jadid

هنوز “قلبم” به عشق کسانی میتپد که

روزی با آنها بر سر سفره روزگار “نان وفاداری” و “نمک معرفت” خوردم

پس یاد میکنم از “دوستانم” تا بدانند اگر “نان و نمک” نیست

ما هنوز وفا داریم

اس ام اس سکوت

اس ام اس جدید سری

sms jadid

سکسه ام گرفته بود

گفتم مرا بترسان

دستم را رهاکرد نفسم بند آمد


sms jadid

هی فلانی …

من زاده ی تنهاییم خدا تو را برای او نگه دارد!

اس ام اس جدید سری 195

sms jadid

ﮔﺎﻫﯽ دوستت ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎ ﺑﯽ ﻓﺎﯾﺪﻩ اﺳﺖ

ﻣﺜﻞ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻫﺎﯼ انتهای اﻣﺘﺤﺎﻥ …


sms jadid

دل است دیگر …

اگر مى فهمید که نمی گرفت …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.