دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی


 

متن آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی :

آخرین باره می بینمت وای غم کمی نیست
بر می گردونم رومو نباید بغضم و ببینی
پیش چشات گریه خوب نیست
ولی اشک پره تو چشام
نا امیدم اما کاش بشه تو بمونی برام
آخه دیدم تو قلبت داره یکی میشینه به جام
رفتم از دلت اما تو دل من
می مونی تو ، می مونی تو
مثل تنهایی تو دله من
می مونی تو ، می مونی تو
دوست دارم می دونی تو
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

♫♫♫♫♫♫

اولین باره یخ کرده دستام بی تو زیر بارون
ساکتی اما دیدم تو چشمات داری با اون
آخه دیدم تو قلبت داره یکی میشینه به جام
رفتم از دلت اما تو دل من
می مونی تو ، می مونی تو
مثل تنهایی تو دله من
می مونی تو ، می مونی تو
دوست دارم می دونی تو

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام مثل تنهایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.