دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدیدمرتضی پاشایی به نام ابریشم موهات

  

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات :

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

بزار مهتاب پر نور شب من

زیر ابریشم زلف بمیره

ترانه با حضور تو ترانست

مگر نه بی تو با من همصدا نیست

اگر چه واژه بی من باز واژست

ولی ذهنم بدون تو رها نیست

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات

♫♫♫♫♫♫

نمیشه واژه رو بی تو بفهمم

که شاعر باشم شاعر بمیرم

نمیتونم بدون تو بمونم

که بی تو رنگ خوشبختی بگیرم

ترانه با حضور تو ترانست

مگر نه بی تو با من همصدا نیست

اگر چه واژه بی من باز واژست

ولی ذهنم بدون تو رها نیست

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

دانلود با کیفیت 320 - 9.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.