دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید علی ارشدی با نام حس میکنم

Ali Arshadi Hess Mikonam دانلود آهنگ جدید علی ارشدی با نام حس میکنم


میکس و مسترینگ : داریوش شهبازی ، مدیر اجرایی : سید محمدجواد معینی

متن آهنگ جدید علی ارشدی با نام حس میکنم :

عشق می کنم قبلا تو رو دیدم

جایی میون خواب و بیداری

جوری بهم زل می زنی انگار

یک عمره از حالم خبر داری

حس عجیب دارم و می خوام

این حس و تو قلبم نگهداری

انقدر می مونم کنار تو

تا از سکوتت دست برداری

حس می کنم قبلا تو رو دیدم دستات و قبلا آرزو کردم

انگار از اول کنار تو نفس کشیدن رو شروع کردم

حس می کنم قبلا تو رو دیدم دستات و قبلا آرزو کردم

انگار از اول کنار تو نفس کشیدن رو شروع کردم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی ارشدی با نام حس میکنم

♫♫♫♫♫♫

هر وقت ساکت رو به روم بودی من خستگی هات و تو نگات دیدم

دلواپس آرامشت بودم اما ازت چیزی نپرسیدم

حس می کنم قبلا تو رو دیدم دستات و قبلا آرزو کردم

انگار از اول کنار تو نفس کشیدن رو شروع کردم

دانلود با کیفیت 320 - 10.3 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.3 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی با نام حس میکنم

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی با نام حس میکنم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.