دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کادوی تولدت

Ali Abdolmaleki Kadoye Tavallodet دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کادوی تولدت


ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنک و تنظیم : علی عبدالمالکی
گیتار : فرشید ادهمی ، ویولون : کسری خدیور
میکس و مسترینگ : آرمیک

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کادوی تولدت :

واسه تولدت هدیه گرفتم
با اینکه از دستام خیلی دوری
نمیخوام جام تو جشنت خالی باشه
به دستت میرسونمش یجوری

دلم میخواد خودم اون لحظه باشم
تا جای کادو با من روبرو شی
خودم باشم ببینمت زمانی
پیرهنی که بهت دادمو میپوشی

تولدت مبارکو خودم باید بهت
کادویی که خریدمو خودم باید بدم بهت
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی و خودم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کادوی تولدت

♫♫♫♫♫♫

میخواستم ببینم چه شکلی میشی
چقدر با دیدنش بی تاب میشی
همیشه تیره میپوشیدی اما
با رنگ روشنم جذاب میشی
واسه تولدت هدیه گرفتم
نگاش کردمو بغضمو شکستم
ببخش کادوش مرتب نیست آخه
اونو با چشم خیس ِ گریه بستم

تولدت مبارکو خودم باید بهت
کادویی که خریدمو خودم باید بدم بهت
کاشکی بهم خبر بدی بگی بیا تولدم
کاشکی میشد تولدت فقط تو باشی و خودم

دانلود با کیفیت 320 - 10.3 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.3 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کادوی تولدت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام کادوی تولدت

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.