دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام فکر من نباش

#دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام فکر من نباش

 

 

-| متن آهنگ جدید مهدی یراحی به نام فکر من نباش |-

چیزی عوض نشد با اینکه از هم جدا شدیم
تنها فقط اسیر همین تنها شدیم
چیزی عوض نشد حمون تغییری نکرد
رو حرفت بمون دیگه اینجا برنگرد

♫♫♫♫♫♫ ـــــــــــــ ♫♫♫♫♫♫

حسم بهت همون احساس خوب سابقه
دور از منی اما این مرد هنوزم عاشقه
فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش
فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش

♫♫♫♫♫♫ ـــــــــــــ ♫♫♫♫♫♫

احساس خوبمون تاثیرشو گذاشت
دیدی جداییمون فایده ای نداشت
تو تنهاتر از منو من تنهاتر از توام
تو دلواپس منو من دلواپس توام

فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش
فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حس تو بکش دیگه منو دوست نداشته باش

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام فکر من نباش

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام فکر من نباش

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام فکر من نباش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.