دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام یا هیشکی یا تو

#دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام یا هیشکی یا تو


 

-| متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام یا هیشکی یا تو |-

همه میگن که میری منو ترکم میکنی

نمیدونن بیشتر از هر کی تو درکم میکنی

نمیدونن منو تو جونمون بسته به هم

نمیدونن تو تمومه غمامو کم میکنی

همه میگن نباید به تو وابسته بشم

آخه مگه میشه من از عشق تو خسته بشم

اونا که نمیدونن منو تو عشق همیم تازه میخوام همونکه عشقم ازم خواسته بشم

یا هیشکی یا تو میخوام نگاتو از من نگیری اون خنده هاتو

این دل به جز تو عشقی نمیخواد میخوام صداتو یا هیشکی یا تو

با هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو دارم هواتو از تو میگیرم دردو غماتو

از من نگیری این خاطراتو میخوام چشاتو یا هیشکی یا تو

با هیشکی یا تو

♫♫♫♫♫♫ ـــــــــــــ ♫♫♫♫♫♫

وقتی از من دوری تو میبینم صبوری تو

کی دلش میاد آخه بگه که مغروری تو

وقتی اینقدر خوبی تو وقتی میمیرم بی تو

قلبمی میکوبی تو تو دلم محبوبی تو

یا هیشکی یا تو میخوام نگاتو از من نگیری اون خنده هاتو

این دل به جز تو عشقی نمیخواد میخوام صداتو یا هیشکی یا تو

با هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو دارم هواتو از تو میگیرم دردو غماتو

از من نگیری این خاطراتو میخوام چشاتو یا هیشکی یا تو

با هیشکی یا تو

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام یا هیشکی یا تو

Ali Abdolmaleki – Ya Hishki Ya To

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام یا هیشکی یا تو

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام یا هیشکی یا تو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.