دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ امیرعلی به نام هوای بد تهرون

دانلود جدیدترین اهنگ امیرعلی دانلود آهنگ امیرعلی به نام هوای بد تهرون دانلود آهنگ اهنگ جدید امیر علی امیرعلی هوای بد تهرون Amir Ali Havaye bade Tehroon


 


دانلود با کیفیت 320 - 9.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوای بد تهرون

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیرعلی بنام هوای بد تهرون


متن آهنگ جدید امیرعلی بنام هوای بد تهرون :

غصه خوردن زیر بارون و هوای بد تهرون و

ببین ناله ی مجنون و صدای منه داغون و

شب سرد و زمستون و من و تنهایی و دردو

یه دیوونه ی شب گرد و یه معشوقه ی دل سردو

غرور رفته ی مرد و هوای ابری و سردو

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

♫♫♫♫♫♫

چه شبهایی رو خوابیدم بدون لمس آرامش

چقدر کردم ازت خواهش چقدر گفتم بکن خواهش

من این احساس و می خوامش

من از دل بستگی خستم چه کارا که نداد دستم

با این قلب ترک خورده من باز تا تهش هستم

با این که خیلی خستم خیلی از دستم

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

من اگه بخوام از این شهر دورشم

اگه مجبورشم حتی اگه مغرورشم

از خاطره هام نمیشه دورشم

یا مثل یه سری از آدمکا کورشم

اگه مجبورشم وای اگه مجبورشم

دوری کاری می کنه که رنجورشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.