دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام کجایی

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی – آهنگساز : مرتضی پاشایی – تنظیم کننده : معین راهبر

Download New Song By Morteza Pashaei Called Kojaei


مرتضی پاشایی دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی دانلود آهنگ جدید morteza pashayi kojayi morteza pashaei kojaei mp3 Morteza Pashaei

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.1 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.1 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام کجایی

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام کجایی

آهنگساز : مرتضی پاشایی ، ترانه : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : معین راهبر

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام کجایی :

امشبم مثل هر شب دوباره برات گریه کردم
گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی بگی برمیگردم
امشبم زول زدم مثل هرشب به عکست رو دیوار
گریه کردم گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم
کجایی بیا خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
کجایی که طاقت ندارم
کجایی بیا بسه دوری
چجوری تونستی چجوری

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام کجایی

♫♫♫♫♫♫

امشبم مثل هرشب یه نامه برات مینویسم مینویسم
مینویسم میخوام خون بشه چشم خیسم
امشبم پُر شده کاغذ از اسمت از اشک چشمم
مینویسم مینویسم میخوام باورت شه دیوونم عزیزم
کجایی بیا خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
کجایی که طاقت ندارم
کجایی بیا بسه دوری
چجوری تونستی چجوری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.