دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم



ترانه و آهنگ: علیرضا روزگار ، تنظیم و میکس مستر: حمید مرادی

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم :

یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو چقد قشنگه اینروزا برایه من برایه تو

که ما با هم کنار هم به عشقه هم برایه هم چقد شیرینه لحظه ها برای تو برایه من

چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه سر یه سفره و دعا میخونه

تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه

چقد شیرینه وقتیکه سین هفت سینو میچینی وقتی تو زندگی خدا میبینی

وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی چقد شیرینه , چقد شیرینه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم

♫♫♫♫♫♫

یه ساله نو یه زندگی یه مهمونی کناره تو

چقد قشنگه اینروزا برایه من برایه تو

که ما با هم کنار هم به عشقه هم برایه هم

چقد شیرینه لحظه ها برای تو برایه من

چقد شیرینه لحظه ای که دلم با تو میشینه

سر یه سفره و دعا میخونه

تشکر میکنیم از همدیگه از اون خدا که مهربونه

چقد شیرینه وقتیکه سین هفت سینو میچینی

وقتی تو زندگی خدا میبینی

وقتی با عشق کنار سفره ی دلم میشینی

چقد شیرینه , چقد شیرینه


دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام سین هفتم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.