دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید علی ارشدی بنام این بهار

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام این بهار


ترانه : نیلوفر حسینی خواه ، آهنگ و تنظیم : حمید احدی

متن آهنگ جدید علی ارشدی بنام این بهار :

روزای خوبی توی راهه
این حالو خیلی دوست دارم
چی بهتر از اینکه امسال
من با تو شروع میشه بهارم
هر روز من پیش تو عیده
من با تو خوشبختم همیشه
تقویم امسال منو تو
زیباتر از هر سال میشه
زیباتر از هر سال میشه
من با تو هر روز خدارو این روزگارو حس ِ موندگارو دوست دارم
این هفت سینو این بهارو این لحظه هارو این حال و هوارو دوست دارم

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی ارشدی بنام این بهار

♫♫♫♫♫♫

سال جدیدو با تو میخوام
آرامش تو آرزومه
میبینمت اینجا کنارم
تو آیینه ای که روبرومه
هر روز من پیش تو عیده
من با تو خوشبختم همیشه
تقویم امسال منو تو
زیباتر از هر سال میشه
من با تو هر روز خدارو این روزگارو حس ِ موندگارو دوست دارم
این هفت سینو این بهارو این لحظه هارو این حال و هوارو دوست دارم

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام این بهار

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی ارشدی بنام این بهار

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.