دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ سیاوش سهراب به نام زندگی

دانلود آهنگ جدید سیاوش سهراب به نام زندگی

Download New Song By Siavosh Sohrab Called Zendegi

ترانه : مسعود خدابنده لو – آهنگ و تنظیم : محمد کلاسی بهار – بوزوکی : بهنام حکیم



 


متن آهنگ سیاوش سهراب به نام زندگی

 

نه نمیتونم بی تو بمونم بی تو میمیرم آخه میدونم

بی تو مریضم تویی عزیزم زندگیمو به پات می ریزم

عاشقت هستم به پات نشستم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

جزتو میدونی از همه خستم

کاشکی تو باشی واسه همیشه

زندگی من بی تو نمیشه بی تو نمیشه بی تو نمیشه

قلبم داره میکوبه حالم با تو چه خوبه

تو همه زندگیمی میخوام دنیا نباشه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دستاتو که میگیرم تا ته زندگی میرم

اگه تو با من نباشی میخوام دنیا نباشه

نه نمیتونم بی تو بمونم بی تو میمیرم آخه میدونم

بی تو مریضم تویی عزیزم زندگیمو به پات می ریزم

عاشقت هستم به پات نشستم

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

جزتو میدونی از همه خستم

کاشکی تو باشی واسه همیشه

زندگی من بی تو نمیشه بی تو نمیشه بی تو نمیشه

قلبم داره میکوبه حالم با تو چه خوبه

تو همه زندگیمی میخوام دنیا نباشه

دستاتو که میگیرم تا ته زندگی میرم

اگه تو با من نباشی میخوام دنیا نباشه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

.

Music MP3 320

Music MP3 128

Download

Download

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.