دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام یه نفر


 

ترانه: پویا بیاتی ، تنظیم: فریبرز خاتمی ، ویولن: احسان نی زن ، گیتار: بهنام حکیم

متن آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یه نفر :

هیشکی اینجا حاله منه تنها رو نمیدونه منه احساساتیه دیوونه
تو دلم ریختم غمه دنیا رو دلم از دنیایه خودم خونه
خستم از خوابای پریشونو شبو دلتنگی خستم از تکرار هر آهنگی

که یادم میندازه چقد تنهام وسط این آدمای سنگی , منو تنها گذاشت
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه
کوهم اما لک زده روحم واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه , منو تنها گذاشت

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یه نفر

♫♫♫♫♫♫

منو اون رویایی که رنگش رفته و پژمرده منمو قلبی که ترک خورده

منمو دلشوره و بی تابی یه نفر آرامشمو برده

یه نفر که نیستی و نبودش خیلی واسم درده

قفسم تنگه نفسم سرده

به همین بغضی که خفم کرده میدونستم که برنمیگرده , منو تنها گذاشت

کوهم اما لک زده روحم , واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست تا قیامت هم نفسم باشه

کوهم اما لک زده روحم

واسه اونی که تویه دلم جاشه
کجاست اون کسی که میخواست

تا قیامت هم نفسم باشه

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 11.00 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یه نفر

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام یه نفر

نظرات 1 + ارسال نظر
hossein پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 21:28 http://111

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.