دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید فاتح نورایی بنام میرم از این شهر

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام میرم از این شهر


ترانه : نازنین ذولقدر , آهنگ : فاتح نورایی , تنظیم : فرهاد فرهادی

متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام میرم از این شهر :

من میرم از این شهر برا یه مدت لازمه تنهایی

مقصد مشخص نیست باید برم از اینجا هر جایی , از اینجا هر جایی

این شهره منه و هواش منو باز به گریه میندازه

غربت تو چشمامه شدم مردی که یه عمره میبازه همیشه میبازه

از گوشه هایه این شهر خاطره ها دارم با اونکه یارم بود

میرم به اونجایی که یادم بره دائم کنارم بود

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فاتح نورایی بنام میرم از این شهر

♫♫♫♫♫♫

من میرم از این شهر برا یه مدت لازمه تنهایی

مقصد مشخص نیست باید برم از اینجا هر جایی , از اینجا هر جایی

این شهره منه و هواش منو باز به گریه میندازه

غربت تو چشمامه شدم مردی که یه عمره میبازه همیشه میبازه

از گوشه هایه این شهر خاطره ها دارم با اونکه یارم بود

میرم به اونجایی که یادم بره دائم کنارم بود

دانلود با کیفیت 320 - 9.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام میرم از این شهر

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام میرم از این شهر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.