دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلودآهنگ جدید بابک مافی بنام بارون

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون


ترانه و آهنگ : بابک مافی , میکس و مستر : راشا تقیپور

متن آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون :

گفتنی هام کم نیست اگه تو برگردی
گفتنی هام به تو تویی که نامردی
نمیدونی که چیکار کرد نگاهت با من
میدونستم که یه روزی تو میمونی یا من

بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون

♫♫♫♫♫♫

گریه کردم زیر بارون

هم منو دوست داری هم بهم میخندی
هم یه وقتایی چشاتو روی من میبندی
هم عذابم میدی ، هم نگاهت زیباست
هم حواست پرته هم حواست اینجاست
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
گریه کردم زیر بارون

دانلود با کیفیت 320 - 10.3 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.3 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.