دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم
دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلودفیلم وسریال های ایرانی

دانلود فیلم های سینمایی.عکس بازیگران.کدنود32.دانلودجدیدترین فیلم های ایرانی.دانلودفیلم

دانلود فیلم جدید من و شیطان با لینک مستقیم وکیفیت عالی

دانلود فیلم من و شیطان


 

من و شیطان

دانلود فیلم من و شیطان با حجم کم و کیفیت بالا

ژانر: اجتماعی – ترسناک

سال تولید: ۱۳۸۷

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

کارگردان: علیرضا طالب زاده

بازیگران  : حمیدرضا پگاه,شبنم قلی خانی,لیلا بلوکات,مهتاج نجومی,مهرانه مهین ترابی,…

خلاصه داستان فیلم من و شیطان :این فیلم روایت گر زندگی پسر بچه ای نوجوان به نام مملی است که با مرگ مادربزرگ, باید نزد پدرش بازگردد. مملی طی این داستان با همزاد شیطانی خود دچار مشکلاتی میشود که زندگی او را به چالش میکشد



_________________

_

دانلود فیلم من و شیطان

SIZE : 342 MB


SIZE : 153 MB

_



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.